معرفی بازی | در جست‌وجوی راز مجرمان
  • کد مطالب: ۱۶۶۵۷۸
  • /
  • ۰۷ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹

معرفی بازی | در جست‌وجوی راز مجرمان

در این بازی در نقش یک کارآگاه حرفه‌ای خواهید بود و باید با هوش و ذکاوت خود پرونده‌های پیچیده جنایی را حل و مجرمان را دستگیر کنید.

بازی «کلوپ کارآگاهان» ابتدا دارای یک مرحله‌ی داستانی (پرونده) است که از ۱۶ قسمت تشکیل شده است. در طول این ۱۶ قسمت، باید از نهایت هوش خود استفاده کنید تا از راز قتل یک شخصیت مهم پرده بردارید.

داستان بازی در سال‌های ۱۳۰۰ هجری شمسی اتفاق می‌افتد.
همان‌طور که در فیلم‌های پلیسی دیده‌اید، در این بازی هم باید با شخصیت‌های مختلف داستان به گفتگو بپردازید تا سرنخ‌هایی به دست آورید.

جالب اینجاست که گفتگو‌های ردوبدل‌شده بین همه شخصیت‌ها صدادار هستند و این موضوع حس واقعی بودن را به شما القا می‌کند.

بعد از هر گفتگو، اطلاعاتی به دست خواهید آورد که باید آن‌ها را به عنوان سرنخ کنار هم بچینید تا بتوانید در نهایت به نتیجه‌گیری درست برسید و مجرم واقعی را پیدا کنید.

هم‌چنین علاوه بر صحبت کردن با شخصیت‌های داستان، تعامل با محیط هم شما را به حل معمای پرونده نزدیک می‌کند. در روند بازی، با نزدیک شدن به اشیایی که به بررسی نیاز دارند، نام آن‌ها در کادر بالای صفحه نشان داده می‌شود.

گاهی این بررسی سطحی است و در مواقع دیگر به حالت دوربین می‌روید تا مثل یک کارآگاه دقیق و باتجربه، صحنه را موشکافی کنید. در بین این جست‌وجوها، مدارک و سرنخ‌هایی تازه‌ای به دست می‌آیند که در مسیر حل پرونده به شما کمک می‌کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.